Stressaadddd

Insåg igår att jag tagit fel på dag och båda mina tentor ska in på fredag, inte på söndag. Jag är så stressad så jag kan inte andas riktigt. Har typ lagt upp ett schema i huvudet hur jag ska hinna med båda, men det blir verkligen att sitta och skriva hela dagarna. Idag blir det att skriva på fantasytentan och skriva klart det mesta, måste dock läsa lite mer i Divergent för att få ett bättre grepp om Four. Alltså, jag orkar inte riktigt med den här stressen just nu. Kan det vara helg snart, tack. 
 
"How's the Four vibe? The Four vibe is a more pleasant one, I would think." 
Theo "Yeah, kinda friendly, but sexually aggressive."
Miles "Very strong, mostly in the eyes, but also..."
Theo "...in the crotch." 

MTV All Access Interview with Divergent Stars Theo James and Miles Teller from DLife on Vimeo.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0