We believe in freedom from fear, in denying fear the power to influence our decisions

Lyckades, tro det eller ej, skriva hela diskussionsuppgiften i romance igår. Det kändes superkrånglig men blev lite lättare när jag väl satte igång. Nu har jag bara de två tentorna kvar.
 
Sitter och kollar runt lite på intervjuer med Shai och Theo för att höra hur dom tänkte när dom gjorde Tris och Four i filmen och hur dom är annorlunda från boken, med tanke på att jag ska analysera sånt i fantasytentan. Dom diskuterar det väldigt bra i nån intervju som jag såg förut men kommer inte ihåg vilken det var, ugh. Tror dom är väldigt lika i boken och filmen men det blir ju alltid att skådespelarna lägger in lite av sig själva i karaktärerna, vilket jag vet att de nämnde. Kan för övrigt tilllägga att Shai och Theo är väldigt intelligenta, vilken analysförmåga dom har. Faktiskt väldigt intressant intervjuer. 
 
Ska fortsätta med detta ett litet tag till, sen blir det gymmet. Överkropp står på schemat. Har delat upp mitt gympass i två delar, en dag kondition + benstyrka, andra dagen överkropp. På så sätt får man in fler övningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0