We do not believe in living comfortable lives

Plugget får mitt huvud att gå i tusen bitar just nu. Jag har så mycket jag måste göra, och så mycket jag vill göra, men inte tillräckligt med tid. Känns som om jag blir dragen åt 17 olika håll. Träning och musik är det som håller mig vid mina sinnes fulla bruk just nu.
 
För att göra det lite lättare har jag bestämt mig för att skriva om Divergent istället för Fallen Ängel på fantasyhemtentan. Måste skriva 7-9 sidor och jag har ingen aning om hur jag ska få ihop det till 7 sidor med Fallen Ängel. Nutid, liten ort utanför Portland. Finns inte så mycket att skriva om Patch.
Divergent, å andra sidan. Mycket mer intressant historia och miljö och jag har stenkoll på Four och Tris. Måste dock läsa boken då jag ska jämföra med eventuell filmatisering, så imorgon blir det att köpa Divergent och läsa den snabbt. Blir lätt att jämföra med filmen då jag i stort sett kan filmen utantill. Seriously, jag kan dom flesta replikerna haha. I regret nothing. Dessutom är Divergent skriven ur Tris's POV och tack vare Theo kan jag Four utan och innan. Kommer nog gå snabbt att skriva ihop den tentan. Ett stressmoment borta. 
 
Träningen gick galant idag iaf. 45 minuter på crosstrainer, 35 minuter styrketräning för ben. Har träningsvärk så det gick segt i början men det är bara att bita ihop. No excuses. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0