Work work work

Snart helg igen. Den här veckan har gått så snabbt, känns som om jag har spenderat större delen av den på Friskis, vilket känns i kroppen. Träningsvärk. Dansen kör igång igen nästa vecka, längtar. Slit och träningsvärk och lycka. Nästa vecka får jag äntligen pengar igen så jag kan klippa mig, mitt hår är katastrof just nu. Snart börjar jag gå runt med mössa. 
 
Senare ska vi fira Åse som fyller år imorgon. Ser fram emot det. Funderade på om jag ska ha nån fest när jag fyller år, det är ju till och med på en lördag och allt, men jag känner inte alls för det. Jag har dessutom både dans och gymnastik på söndagar. Nej, det blir inget. Har ingen lust alls med födelsedag. Tråkigt nog. 
 
Jag vill ha Shais hår som hon hade innan hon klippte det. Sååå fint. 
 
 
Dock älskar jag hennes hår nu också. Men jag skulle inte passa i kortklippt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0