You gave me forever within the numbered days

Lämnade in fantasytentan idag, så skönt att bli klar med den. Nu har jag två veckor ledigt innan höstkurserna drar igång. Allt fokus på träning och läsa böcker. Ta hand om mig själv. En del av mig har börjat inse just hur förstörd jag är egentligen.
 
Såg The Fault In Our Stars nu på kvällen. Vilken jäkla film. Först var den så söt och adorable och man var så glad, och sen gick allt åt helvete? Borde vara olagligt att göra såna tragiska filmer och skriva såna böcker. Har nog aldrig blivit så berörd av någon film, någonsin? Mycket är nog tack vare Shailene och Ansel, vilka grymt bra skådespelare dom är. Jesus. 
 
You gave me forever within the numbered days.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0