Put your pride aside

När ni hörde att regeringens budgetförslag inte gick igenom, var det någon annan än jag som tänkte "fan inte allt politiktjafs på facebook igen"? Och ja, det är tjafs, för det finns extremt få som kan respektera en annans åsikt och diskutera på ett moget, respektfullt sätt. Istället låter det "du är helt efterbliven för att du tycker så". Att det ska vara så svårt att acceptera att alla har olika åsikter baserat på ens egna värderingar och livserfarenheter och så är det bara, alla kan inte komma överens. Just agree that you disagree. Men tyvärr är det den dagisnivån det ligger på. Ungefär som politik då, så varför är jag förvånad egentligen. Politiker är småbarn som försöker vara vuxna. Typ det här med att alla partier fryser ut SD är lite som "du har inte röda gummistövlar så du får inte leka med oss". Jag är så less på att bara se tjafs på Facebook så fort man loggar in. 

 
Anyways, dagen kommer bestå av att göra klart projektarbetet som ska lämnas in imorgon och lite dans. Sitter just nu med min mysfilt jag fick av Borlänge Gymnastikklubb igår. Blev så glad, har gått och kollat på en sån här filt ett bra tag. Imorgon börjar repen för dansuppvisningen i helgen, så taggad :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0