Semester

Zoologitentan blev spännande med 3 timmars sömn, feber och huvudvärk. Dock var jag pigg trots lite sömn, men vet inte hur det gick. Jag följde i alla fall med på midnattspremiären av The Hobbit: the Battle of the Five Armies och den var såååå bra. Efter att ha sett slutet på Hobbitsagan och egentligen fått starten till Sagan om Ringen-triologin så blev jag sugen på att se om Sagan om Ringen. Såg första och andra filmen igår, idag blir det den tredje och sista filmen i triologin. 
 
Nu har jag det väldigt lugnt med plugg ända fram till mellandagarna, känns som rena semestern. Nu blir det mycket tv-serier, läsa böcker och bara ta det lugnt (utöver träning på Friskis). Så jäkla skönt och välbehövligt. Min hjärna behöver vila. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0