The fault is not in our stars, but in ourselves

Insåg igår att det är snart jul. Förstår inte hur december alltid kan gå så snabbt. Alltså. Jag är långt ifrån klar med julklapparna. Granen ska snart upp. Jag har mer att rensa ut ur lägenheten. En del plugg jag hade tänkt göra innan jul. Öhhh. S.O.S.? 
 
En dag i taget. Snart ska jag iväg och hämta ut en julklapp (kommer bli en hel del sånt de kommande dagarna, nackdelen med att beställa online haha). Dock får man se det från den ljusa sidan: det är julklappar, och jag får motion i form av promenader. Woop woop. Lite senare blir det ett danspass på Friskis, jag har typ abstinens på dans. Tar mig fram här hemma genom piruetter och chaséer. För övrigt har Friskis nu ett pass som kallas handstående, där man helt enkelt får träna handstående. Helt underbart. Jag vill ju kunna stå på händer med sån där grym kontroll och handstående i sig är superbra träning. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att starta lördagsmorgonen på. Men innan träningen blir det lite plugg, en tenta i farmakologi imorgon så jag måste gå igenom lite föreläsningar och anteckningar. 
 
McKaylas handstående <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0