There's a power in what you do

Idag var sista gymnastikträningen med barnen innan juluppehållet. Vi hade en liten uppvisning för föräldrarna där barnen fick visa upp några varv på matta, höga kullerbyttor på trampett och handvoltstrappan och sen fick föräldrar och syskon gå runt med barnen och testa på lite olika saker innan vi avslutade med fika. Jag stod vid trampetten och passade lite, många duktiga syskon och föräldrar (och barnen såklart). Det hela blev väldigt lyckat tror jag, jag hade i alla fall riktigt kul! 
 
Fick några presenter av barnen och ett kort i form av ett hjärta från Alva, så sött. 
 
Nu ska jag hoppa i säng för att ta mig upp lite tidigare imorgon. Har ett ärende att uträtta och sen blir det plugg för hela slanten innan det blir dans kl 18-21. Sista danslektionen för terminen. 
 
EDM är bästa pluggmusiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0