You and I

De senaste två dagarna har blivit "julstäda lägenheten-dagar". Skrubba och skura och plocka undan. Börjar likna nåt nu iaf. Nu ska bara julsakerna upp, jul om en vecka och jag har inte fått upp julsakerna än haha. Mest för att jag inte haft tid, plugg och dans och gymnastik har tagit all tid. Men, nu ska dom upp! Också fixat lite julklappar. I år blev verkligen året då jag köpte massa julklappar online. Har aldrig köpt så många julklappar online förut. 
 
Igår var jag tillbaka på gymmet efter typ 2-3 veckors uppehåll. Helt underbart. Var lite av ett "HONEY I'M HOME" ögonblick. Då kände jag verkligen att hur kan man inte gymma eller inte träna. Det är min fristad, där allt annat i livet bara kan läggas åt sidan. En liten paus från vardagen. Bara jag och musiken, och emellanåt träffa fina människor från dansstudion. 
 
Längtar efter Ansels remix av denna låt. Så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0