Everything's alright, when you're right here by my side

Fredag äntligen. Tvättat och pluggat medan jag kollat på OS-hockeyn. Sverige vann och är nu i final, woop. Nu blir det mat och fixa med lite mer plugg, har en hemlaboration att göra. Måste lägga potatisstavar i sockerlösningar med olika koncentrationer, har suttit och räknat matten på det nu innan. Sen ska det stå i 3 timmar så då hinner jag iväg och träna en sväng! :) Blir jympa medel och en sväng på gymmet. 
 
Sitter just nu och lyssnar på V Live. Dom är så bra live, good God. Alla livelåtar är från den sista konserten i LA den 16 augusti 2013, sista konserten på vad som blev deras sista turne. For now, at least.
 
Låten som gjorde mig till ett Jonas-fan. Fortfarande lika bra.
 
Nicks röst i den här låten sen han fick en mörkare, mer raspig röst. Så. Bra. 
 
Gammal goding från 2007. Att se Nicks gitarrsolo vid 2:54 live...allt jag kan säga är, vem behöver porr när man kan kolla på honom. Way better.
 
A Little Bit Longer, synd att han skippar den episka avslutningen men den är så superfin ändå. Makes you cry.
 
Nya låtarna. First Time och Pom Poms.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0