Happy Valentine's Day

Alla hjärtans dag idag. Spenderat dagen med familj och fick fina meddelanden från fina vänner på Twitter. Tog en liten shoppingtur, inhandlade en skjorta på H&M till festen imorgon och en skinnjacka. Hittade äntligen en skinnjacka som jag gillade och dessutom var den inte så dyr, win. Mamma köpte även ett fint halsband till mig <3 

Beställde en ny dator idag, som borde komma nästa vecka :) Min börjar få några år på nacken och det märks. Den har dock funkat väldigt bra, riktigt bra dator alltså. Men den har varit med om mycket och är ganska sliten, en del som krånglar och inte funkar, misstänker att hårddisken börjar ge upp. Dom slits ju ut. Beställde en Mac Pro, Applenörd som man är. 

Nu ska jag sova, imorgon blir det 25-årsfest för Emma :) Innan det har jag dans med barnen mellan kl 15-17, så lär duscha och sminka mig innan dansen. Rör ju mig inte så mycket med barnen så det funkar. Men alltid lika kul att ha dans med barnen :) 

Alla hjärtans dag, vilket innebär att lilla Makani fyller 1 år :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0