Why is there no reason we can't change

Jag behöver ny musik alltså. Kan nån artist komma med nåt bra album snart tack. Lyssnar bara på samma låtar om och om igen just nu, börjar bli lite småtråkigt. Anyyyways. Sportlov, så ingen dans eller gymnastik. Vilket innebär hänga på Friskis en hel del. Vilket jag inte har nåt emot. Finns ju som sagt några pass som är riktigt bra och roliga (kan bland annat rekommendera Annas dans fusion, Matildas jympa medel och corepassen, jobbiga pass och superbra träning) och dessutom gymmet. Gymmade en timme idag och gick på dans fusion direkt efter. Underbart när man känner att kroppen verkligen får jobba. Dock börjar jag få slut på ideer gällande mat så om nån har nå bra tips angående lågkalori, lågkolhydrat och hög protein-maträtter får ni gärna dela med er :) 
 
Kevin tweetade om Yellowcard igår vilket fick mig att rota runt på Spotify efter gammal musik. Hittade på denna, brukade älska den här låten. Still good.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0