You're in my veins

Sååå skönt att vara igång med träningen igen efter att ha varit sjuk. Dansklasserna igår och idag kändes riktigt bra. Cattis kom fram till mig efter klassen idag och hon tyckte att hon såg stor skillnad från tidigare och frågade om det är för att jag är mer bestämd nu, vilket är ju precis det jag är. Bestämd att jag ska köra all in och göra mitt allra bästa och verkligen kämpa. Så härligt att hon såg skillnad direkt. Nu är jag ännu mer peppad. Dessutom börjar gymmandet ge lite resultat tror jag, nu jäklar är armhävningarna snart tillbaka.
 
Älskar denna låt. Den är dessutom nu Castle och Becketts låt till bröllopet, så därför, en Caskettvideo. Så fina tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0