Break the Silence

Har börjat komma igång med träningen igen. Börjat köra "7 minute workout" + lite mer styrka, lagom uppstart sådär. Funderar på att köpa allkort till Friskis så man kommer åt både gym och jympa, men vet inte hur mycket jag kommer hinna med det. Som det ser ut nu kommer jag vara 3 dagar i veckan på dansstudion, eventuellt 4. Plus gymnastiken. Kan ju köra Friskis samma dag som dansen också, så det lutar mot att jag köper kort.
 
En av Nicks låtar läckte häromdagen. Det sägs vara en demo från 2011, vilket jag tycker man hör på hans röst. Hans röst är lite djupare ändå idag. Jag ÄLSKAR Break the Silence. Vill ha hela låten så jag hoppas nästan att den är hans nya singel. Om hans nya låtar har det här soundet...praise the lord Jesus above. Don't get me wrong, har inget emot NJ&TA, men det är inte riktigt min musikstil kanske. RnB däremot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0