Don't go chasing waterfalls

Sista inlämningsuppgiften är inlämnad, så nu är jag klar med allt i höstkurserna. Förutsatt att jag blir godkänd på uppsats och tenta då. Dags att ta itu med vårkurserna. Kommer ärligt talat inte ens ihåg vilka kurser jag blev antagen till. Kommer ihåg att jag tackade ja men inte vilka kurser haha. Tänkte kolla nu men då stod det anmälan låst för att urval pågår så jag kunde inte se vilka kurser jag blivit antagen till. Oh well. Resten av veckan tänker jag träna. Har bokat in mig på step och aerobics på Friskis torsdag och fredag, blir nog nåt medelpass imorgon också!
 
Fick hem Heat Wave idag. Till och med dedikationen var med. "To the extraordinary KB and all my friends at the 12th." KB. Kate Beckett. Ursäkta medans jag rullar nerför trappan.
 
The dedication.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha samma som för mig då! Jag försökte också kika vilka extrakurser jag sökt till våren, men det gick inte och jag har verkligen ingen aaaning ;-)

2014-01-08 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0