The lovely Stana Katic

Grymt skönt att vara igång med träningen igen. Körde ett pass igår på Friskis och ett idag, blir ännu ett imorgon. Träningsvärk lite här och där but I love it. Kände mig riktigt varm efter passet idag så stretchade båda spagat och split. Kom ner helt i både högerspagat och vänsterspagat, nästan helt nere i split. Så glad att se att all tid man lagt ner på att stretcha verkligen har gett resultat.
 
Men nu blir det sängen och film. Dom ska komma och kolla fönstren i lägenheten kl 7 imorgon. Klockan. Jävla. Sju. Inser dom hur fruktansvärt tidigt det är? Borde vara olagligt att störa folk innan kl 8. Tänkte jag skulle passa på att ta en morgonpromenad när dom är här. "Sleep walking" kommer få en helt ny innebörd. Om ni ser nån som ligger och sover i gräset på Sportfältet imorgon så är det bara jag.
 
Förresten var det PCAs igår (imorse). Castle vann Favorite TV Crime Drama och Stana vann Favorite Dramatic TV Actress. Det gjorde min dag. Stana är en sjukt underskattad skådespelerska. T.ex. hennes ansiktsuttryck är helt fantastiska.
Stana igår på inspelningsplatsen för Castle.
 
Hittade på den här intervjun imorse när jag kollade på videos från PCA. Haha dör, hon kapade sin egen intervju. Underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0