All in

Tror jag äntligen börjar bli frisk. Mycket piggare och körde nyss lite magträning, kroppen känns inte helt död efter det så yay. Får se om det blir Friskis imorgon. Ätit kvällsmat för ett tag sen, underbart gott fullkornsbröd och kiwi.
 
Gillar verkligen att äta nyttigt, minst lika gott som onyttigt och man blir 100 gånger piggare vilket gör det ännu godare. Man känner sig inte lika äckligt mätt efteråt heller. Igår gjorde jag en av mina nya favoriträtter, kalkon-och räksås med bulgur. Idag testade jag en ny bolognesesås med qourn, vitlök och morötter i och bulgur och gurka till vilket blev helt perfekt. Men nu blir det sängen och först läsa lite, sen kolla på Rookie Blue. 
 
Så taggad för den här filmen. Briana Evigan, tWitch, Adam Sevani, Alyson Stoner, MSA crew. Vill. Se. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0