Don't be trash

Nu tänker jag skriva nåt som stört mig nå fruktansvärt så länge och som får mig att vilja emigrera till ett annat kön, en annan art. För detta är så patetiskt och visar sån brist på respekt för sig själv. 

Tjejer som beter sig som om dom är totalt blåsta bara för att få en kille att bli intresserade av dom. Och sedan kommer tjejerna och klagar att dom har sååååå många killar som är intresserade av dom och dom vet inte vem dom ska välja. Gå och göm dig fan. Du har själv satt dig i den situationen, våga fan inte klaga och bete dig som om det är sååååå besvärligt när det är du som betett dig som en blond bimbo för att få killarna intresserade av dig. Våga inte tycka synd om dig själv, våga inte klaga eller skryta. Det är inget att skryta med. Det är patetiskt. Detta är inte riktat till en viss person, utan riktat till alla tjejer som inte vågar vara sig själva utan tror att dom måste vara en viss typ för att killar ska falla för dom. Det fruktansvärt tragiska och patetiska i detta är att de flesta killar faktiskt faller för det. Jag har varit med om det. Killar som väljer bort mig för att jag visar mig inte vara blåst och styrketränar, tar hand om mig själv, min kropp och min framtid. Som om dom känner sig hotade av det. En blåst, svag tjej är lättare att styra, eller hur? Har testat detta flera gånger nu och faktum är att det jag skrivit ovanför verkar stämma bra. Och jag VÄGRAR bete mig så för att en kille ska vara intresserad av mig. Kände mig så patetisk och löjlig. Och jag säger bara, nej tack. Såna killar är inte män i mina ögon. Ring mig när killar börjar bete sig som män igen. Jag respekterar hellre mig själv över att en kille är intresserad av mig. Tro det eller ej, det finns killar som respekterar dig för den du är. Du behöver inte bete dig som en outbildad liten flicka utan egna åsikter. 

Ärligt talat, jag har kommit till en punkt där jag ger blanka fan i killar och förhållanden just nu. För mig finns det annat som är viktigare här i livet. Nej, våga inte ens tycka synd om mig eller tänka att jag är bitter. Jag känner mig grymt glad där jag är just nu. Detta inlägg kanske inte låter som om jag är glad och mår bra, men det är jag/gör jag. Jag var tvungen att skriva detta inlägg och får det ur mig, för det är nåt som stört mig i månader. 

I saw his bad intention, he didn't wanna talk
He put the saucy on it, time to check my watch
Daddy always said "money can't buy class, you don't wanna get stuck taking out trash" 

Peace out. Don't be pathetic. Be yourself rather than lose your self respect. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0