Learn to love the pain

Det blev en riktigt härlig weekend i Stockholm med tjejerna. Grönan, shopping, utgång och fint väder. Tyvärr blev jag sjukare men det var värt det. Idag har jag varit säng/soffliggande hela dagen förutom en tur till Kupolen för att handla mat. Rensade ur kylskåpet så nu är det fullt med färsk, nyttig mat <3 
 
Från och med nu ska jag fokusera mer på att äta rent och nyttigt för att få lite mer resultat på kroppen och bränna lite mer fett. Har en del planer i huvudet, bland annat ska jag satsa mer på konditionpass än jag gjort tidigare, powerwalk på morgonen innan frukost och lite mellanmål på eftermiddag för att inte bli sugen på socker och elände. Let's do this. Men, just träningsbiten får vänta tills jag är frisk igen.
 
Maten kan jag dock köra med redan nu, så nu blir det kiwi och jordgubbar till kvällsmat då jag fortfarande är ganska mätt efter lunchen. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0