I wanna raise pulses

Så mycket plugg just nu. Som tur är tycker jag att det är ganska roligt. Den ni. Det var det länge sen man sa. Har man någonsin sagt det? Fixade klart en inlämningsuppgift i mikrobiologin igår och skickade in den, nyss fixat klart i stort sett alla korrigeringar jag fick på min labbrapport i en annan kurs. Har två test jag ska göra online och två hemtentor som ska in nästa vecka kvar + en gruppuppgift jag måste börja skriva på. Som sagt, mycket plugg. 
 
Karmin släpper snart sin skiva Pulses, jag har dock den redan tack vare fina Lizeth. Här är låten Pulses som jag blev kär i i somras när Karmin var förband till Jonas Brothers. Denna låt var grymt bra live, superhärligt drag i publiken. 
 
Pulses live under Jonas Brothers-turnen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0