The Originals

Härlig dag. Sväng till IKEA, lite lunch och mamma köpte även lite saker åt mig, tack <3 Sen spenderade jag 1,5h i gymmet och när jag kom hem blev det kasslergratäng med sweet chili-sås och ris, underbart gott. Klockan är nu 21.15 och jag tänker snart gå och lägga mig i sängen. Gick aldrig och la mig så här tidigt förut. Men jag blir så trött efter träningen och det är underbart att bara duscha, äta och sen ligga i sängen och kolla på tv-serier tills man somnar. Har lite att kolla på nu dessutom. The Originals, Twisted, Star-Crossed, NCIS Los Angeles och NCIS. Älskar The Originals, spinoff på The Vampire Diaries. Tycker att The Originals är bättre än TVD just nu. 
 
Hayley och Elijah aka Haylijah #TheOriginals
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0