Today

Helgen i Stockholm var riktigt rolig, utgång x2, mat och shopping. Blev en kofta från Bikbok och foundationborste och rouge från Sephora. Underbart att kunna ta med sig datorn och kolla på tv-serier på tåget. Idag var jag iväg till hudläkaren med mitt ansikte, antibiotikakur i 3 månader + en salva. Acnen ger ju inte med sig och ingenting funkar på den, plus att den ger ärrbildningar och annat. Så inget festande på 3 månader ;P Vilket jag faktiskt inte hade tänkt göra heller, har lessnat på det lite och tycker inte det är så kul längre. Det förstör träningen också.

Nu ska jag iväg till Kupolen en sväng sen står träning på schemat. Dansen är inställd idag och imorgon så det får bli pass på Friskis.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0