Turn all of the lights down, cause we've been waiting for a night like this

Cellbiologintentan är riktigt dryg. Så mycket som ska skrivas på varje fråga. Men har gjort större delen av tentan, ska renskriva några frågor nu. Står så mycket i boken om varje fråga så man måste välja ut det väsentligaste som verkligen svarar på tentafrågan. Jag har skrivit ihop ett svar på flera frågor men skrivit av meningarna direkt ur boken, så jag måste skriva om det med egna ord. Ska ta med mig datorn till sängen och fixa det samt läsa vad dom andra skrivit i grupparbetet så jag kan skriva ihop inledning, sammanfattning och diskussion i gruppuppgiften. Älskar att ha en smidig datorn som inte blir så varm så man kan plugga i sängen.
 
Idag fick det bli en sväng till gymmet också. Kände efter plugg i 6h i sträck kändes det som om jag hade bomull i huvudet och huvudvärken började smyga sig på. Nu efter träning är jag däremot mycket piggare och trots att klockan är 22.18 så kan jag nog plugga i typ 2h timmar nu. 
 
Karmins nya skiva håller mig vaken. A Night Like This är en av mina favoritlåtar på Pulses. Den har lite högre tonart här än Amy och Nicks vanliga tonart, men användare har gjort så för att Youtube inte ska radera låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0