Want it? Work for it.

Insåg precis hur mycket plugg jag har framför mig dom kommande två veckorna. Gråter. Önskar jag hade fyra armar så jag kunde skriva på två datorer samtidigt. Det skulle behövas just nu. Men, det ska gå. Har skrivit upp en lista med allt jag ska göra så det är bara att sätta igång imorgon.
 
Körde en riktig genomkörare på gymmet idag, och noga stretch efteråt. Vi ska göra split runt i två koreografier så passade på att stretch höft lite extra eftersom det är i höften det känns när jag gör split runt. Jag är lite mjukare i ljumskarna än i höfterna. Gjorde några split runt också. Idag köpte jag även proteinpulver, känner att jag behöver det och vill ge ett extra tillskott till musklerna. 
 
Nu blir det sängen, kolla på tv-serier och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0