Work out

Ibland får man nå fel på teknik och datorer alltså. E-legitimation som inte vill starta upp på gamla datorn, e-legitimation som inte vill funka på nya datorn (telias elände som inte funkade för 5 år sen heller). Till slut fick jag det att funka i Firefox på gamla datorn, praise the lord.
 
Kom hem från gymmet för ett tag sen, hittade en övning som tränar musklerna där dom fina kärlekshandtagen sitter och precis ett ställe där jag vill ha muskler. Efteråt blev det proteinmjölken jag fick av pappa. Idag bestämde jag mig också för att jag ska skriva upp vad jag ska äta varje vecka. På så sätt ser man till att man inte äter nå skit och onyttigt, som jag ofta tycker det blir när man står där hungrig och inte vet vad man ska äta. Då blir det ofta nåt snabbt och improviserat. Dessutom är det nog bra för ekonomin, blir inget småhandlande utan då vet jag varje måndag vad jag ska handla för hela veckan. 
 
Dance. Lånade denna bild från Johannas instagram, tyckte den var så fin. Feminine vibe i söndags. 
 
Nya träningskläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0