Your love is where I'm falling, but please don't catch me

Läraren flyttade deadline för hemtentan i evolutionsbiologin en vecka framåt, tack gode gud, annars vet jag inte hur jag hade hunnit. Hemtentan vi har nu i cellbiologin är riktigt stor, mycket att skriva. Plus att jag har gruppuppgiften som jag ska skriva några delar på och dessutom sätta ihop allas delar och lämna in den denna vecka. Blir tvungen att skippa både modernt och jazz denna vecka, mindre glad. Jag hatar verkligen när jag måste hoppa över träningar, framför allt dansen, pga plugg. Plågsamt alltså.
 
New in. Proteinpulver, nya träningsskor och nya ankelboots. Love it. Både träningsskorna och bootsen var dessutom på rea. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0