It's all in your head

Pluggdag. Har suttit i stort sett hela dagen och skrivit på den avslutande hemuppgiften i evolutionsbiologi som skulle lämnas in idag. När jag loggade in för att lämna in uppsatsen såg jag att läraren förlängt deadline till 19 maj då han hade blivit erbjuden att åka med på en norsk expedition runt Svalbard. Avis, jag vill också :P Men jag som skippade både gym, städning och diskning, som jag verkligen hade behövt göra, idag för att hinna skriva klart uppsatsen. Doh. Nu måste jag försöka hinna med allt det innan dansen imorgon istället.
 
Men men, nu är uppsatsen klar och inlämnad så nu behöver jag ju inte tänka mer på den iaf och jag kan ta itu med annat plugg och dessutom koncentrera mig på veckans återstående träningar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0