Don't dream your life, live your dream

Halloween blev superhärlig med fest i en skola med fina vänner, filmmys och träning. På dansen blev det att koreografera lite eget i en av danserna med en tillbehör ;) På gymnastiken körde vi lite matta, rullade runt på flickiskudden och hoppade massa trampett med plint mellan två trampetter, två och sedan tre trampetter på rad, både själva och i ström. Blev både lyckade och mindre lyckade hopp. Superkul på både dans och gymnastik i söndags alltså (som vanligt haha). Glad över att jag tränar med så fina människor. 
 
Idag skulle det egentligen ha varit dans men den blev inställd så senare ska jag iväg till Friskis för ett IW pass och lite gym. Först, plugg och mat. Har skrivit upp en lista på allt plugg jag har framöver så nu har jag stenkoll på allt som lär göras, skönt.
 
Jag älskar Ellen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0