If we burn, you burn with us

Är det någon mer än jag som tycker att veckorna går jättesnabbt? Jag hinner inte med alltså. Redan lördag, fredagen försvann bara så där. Gårdagen blev en filmkväll och det blir det även idag. Ska passa på att se Hunger Games och Catching Fire igen nu när Mockingjay part 1 har premiär snart :) Så pepp på denna film. Ska även bli spännande att se om trailern för Insurgent visas :) Den ska premiärvisas på Mockingjaypremiären i USA så jag hoppas att det gäller även för Europa och lilla Sverige. 
 
Men innan dess har jag några tv-serier och lite plugg i etologin att ta itu med. Drar mig för plugget dock, så drygt att läsa vetenskapliga artiklar på engelska. Dom kan få 1+1=2 att låta fruktansvärt komplicerat. Hur svårt kan det vara att förstå en beskrivning hur man skapar en berikande miljö för grisar? Svårare än man tror. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0