"It's the things we love the most that destroy us"

Nyss kommit hem efter att ha sett The Hunger Games: Mockingjay part 1. Den var såååå bra. "If we burn, you burn with us" delen i District 8, ståpäls på armarna alltså. Grymt. Nu ska jag inte avslöja nå mer för er som inte sett den än men tänkt se den. Nu måste jag läsa boken. Jag tänker inte vänta ett år på att veta hur det slutar. Fast med alla böcker jag har tänkt läsa så lär det nog ta ett år ändå haha, iaf i den takten det går nu.
 
Vet inte om jag gillade soundtracket i Mockingjay dock. Soundtracket till Divergent är allvarligt talat det bästa soundtracket jag hört på länge. Soundtracket till TFIOS är också riktigt bra dock. 
 
Divergent soundtrack. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0