Nailed it

Idag är en sån där dag jag har lite panik över salstentan i zoologi. Hur ska man kunna plugga in 17 kapitel i huvudet. Olika djurgrupper och varje grupps kroppsfunktioner och så vidare. Tentan är den 10 dec och jag kan tre kapitel än så länge. Plus att jag har en del annat plugg att ta itu med fram till dess så jag kan inte koncentrera mig på endast tentaplugg. Jag vill bara gå och gömma mig nånstans. 
 
Nu ska jag fixa opponeringen på annan students projektarbete i etologin och sen ska jag iväg och dansa på Friskis. Dans och träning rensar huvudet = mer effektiv i plugget. 
 
Aly Raisman och Gabby Douglas är tillbaka i amerikanska damernas gymnastiklag i AG efter London-OS woop woop.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0