Pepp

Jag börjar verkligen bli pepp på jul nu. Såg nyss Coca colas julreklam på TV och blev ännu mer pepp. Jul är nog den enda gången jag faktiskt kollar på reklamen på TV för att se alla julreklamer haha. Coca colas julreklam hör ju nästan till traditionen. Dessutom såg jag att jag får fullt studiebidrag både november och december vilket är otroligt skönt, nu behöver jag inte oroa mig för om jag ska kunna köpa julklappar. 
 
Imorgon blir det dessutom Mockingjay part 1 som har premiär idag. Längtar. Men först ska jag ta mig igenom denna dag. Massa plugg står på schemat, måste skriva på mitt lilla projektarbete. Hade tänkt att jag skulle skriva klart huvuddelen idag. Blir nog lite träning senare också, jympa medel på Friskis. Fick nyss tillbaka resultatet på min sista inlämningsuppgift i kursen och jag blev godkänd, så nu är alla fyra inlämningsuppgifter och mittentan klara och godkända :D Bara projektarbetet och hemtentan kvar. Så. Mycket. Plugg. Önskar jag kunde vara lika pepp på allt plugg som jag är på jul och Mockingjay. Vad mycket jag skulle få gjort då. 
 
Not On Drugs är nog en av mina favoritlåtar just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0