We're afire love

Jag är så glad just nu. Klarade flickis själv idag på gymnastiken. Inte bästa formen kanske men jag gjorde det. Börjar sakta komma över min flickisrädsla och kroppen kändes någorlunda stark. Nu ska den förbättras :D Är dock inte så jättenöjd med mig själv med dansen idag. Bättre dansdagar har man ju haft. 
 
Helgen blev iaf riktigt lyckad med möhippan för Elisa. Pole dance, visning på Underverket, smörgåstårta, tacos och fina människor. Nu är jag lite smått sliten så nu blir det sängen, tv-serier och ladda upp för veckan. Massa plugg med projektarbetet som ska bli klart och tentaplugg, sen även en hel del med gymnastiken och dansen. Gymnastikavslutning imorgon för barnen och ledarmöte på onsdag. Dans hela tisdag kväll, och på fredag börjar repen för dansuppvisningen i helgen. Dessutom vill jag hinna med att träna på danserna hemma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0