Dauntless bootcamp

Kollade på extramaterialet på DVDn av Divergent igår. DVDn släpptes i måndags. Massor av extramaterial, riktigt bra extramaterial. Jag gillar verkligen alla skådespelare i Divergent, och daaaamn dom tränade verkligen stenhårt för Dauntless. I'm impressed. Theo fick dessutom lära sig att vara instruktör och ledare och tränade alla andra som skulle vara Dauntless, inklusive Shai, Zoe (Christina), Miles (Peter), Ben (Will), Christian (Al) och Amy (Molly), vilket var sjukt attraktivt och sexigt, herrejösses. Det syntes att han har tränat boxning förut, damn vad bra han var när han själv tränade. 
 
En liten del av det. 
 
 
Anyways. Tänkte plugga men nu har jag redan fastnat på Youtube so there's that. Hittade en snygg outfit på Bikbok idag som jag älskade och nu är den det enda jag tänker på typ. Köpte jeansen men hade inte råd att köpa tröjan :( 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0