Jealousy aint a good thing

Dagarna går så snabbt, jag förstår inte. Två veckor kvar till Grekland idag. Det var nyss typ 60 dagar kvar? Ser fram emot Grekland nå galet mycket. Ska bli så skönt att få komma iväg med fina vänner, bara få koppla av i en vecka och lägga undan alla måsten. Känns välbehövligt, tror framför allt mitt huvud behöver det. Dessutom älskar jag att resa. 
 
Men. Två veckor kvar till det. De senaste dagarna har bestått av hård träning och det känns i kroppen just nu. Hade tänkt skippa träning idag men vaknade med massa energi och jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag inte kommer kunna koncentrera mig på plugg när jag har massa energi i kroppen. Idag fyller farmor år så senare ikväll blir det middag på Broken Dreams, ser fram emot det. Men nu, gymmet.
 
Nicks nya singel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0