Sheo

Kom hem från gymnastiken för ett litet tag sedan. Första träningen som hjälpledare för en barngrupp. Sååå kul. Och så duktiga och söta barn. Man blev ju så sugen själv också haha, men gymnastiken börjar på söndag för mig så inte så långt kvar.
 
Idag släpptes Divergent på DVD. Massa extramaterial woo. Sååå nu vet ni vad jag ska roa mig med resten av dagen. Förutom att jag måste hitta på nåt att äta, klockan är halv åtta och jag har bara ätit frukost idag. Det står helt still i hjärnan just nu när det gäller mat. Det är så jobbigt att äta när man inte kan andas riktigt. 
 
Kan ju varna att aldrig läsa kommentarerna på videos på Youtube om ni inte vill läsa spoilers. Juuuust sayin. Så galet fin video.
 
Deras intervjuer är dom mest underhållande jag sett. Kemin mellan dom, damn. 
 
Det första klippet, "I feel like I'm not here" haha. The Sheo bubble. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0