Taggad

Jag är så taggad för Grekland så jag tycker att helgen kan gå snabbt. Pappa och Ingela landade i Grekland igår, Millan och hennes man åker till Cypern idag, farmor och farfar åker på söndag till Turkiet. Jag vill också åååka. Det kryper i hela kroppen haha. På måndag blir det att packa och gymnastik med barngruppen. Det är sååå kul, jag älskar det. På tisdag åker jag till Stockholm och på onsdag morgon flyger vi. Wooo.
 
Lager 157 öppnade i Kupolen igår,  lång kö doesn't even begin to describe it. Kö bara för att få komma in i butiken och kön till kassorna gick genom halva butiken. Jag och mamma tog en sväng dit alldeles innan stängning och då var det som tur var mindre kö. Mamma köpte en supermysig stickad tröja till mig som jag numera har flyttat in i. Never taking it off. Nu ska jag iväg till Kupolen igen en sväng, dock inte för lager 157. Köpa lite mat och choklad och plugga lite senare. Funderar på en sväng till gymmet också. 
 
Ansels låtar är helt perfekta i gymmet. Han släpper en ny låt snart, thumbs up på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0