Wait. I need you.

Plugg, plugg och plugg. Dock ganska roligt plugg just nu, förutom kompletteringarna på fantasytentan som jag fortfarande stör mig på. Läser igenom dom två böckerna som helt plötsligt var de viktigaste böckerna på kursen och skriver upp sidor där det står något användbart på. Hinner förhoppningsvis klart imorgon. Tror jag ska ta med mig en av böckerna till sängen och fortsätta lite där. 
 
Pappa och Ingela åker till Grekland idag, om en vecka är det vår tur. Bokat biljett till Stockholm på tisdag och på onsdag morgon åker vi. Har redan börjat skriva upp lite vad som ska packas, men själva packningen får nog ske på måndag. Fram till dess står plugg och träning på schemat de kommande dagarna. 
 
Älskar soundtrack till bra filmer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0