December 2

DET SNÖAR. Woop woop. Jag vill ha snö till jul, okej. Perfekt nu när jag ska ta itu med julpyntningen och allt. Hann börja lite igår efter att först ha rensat lite i köket, det lär rensas lite till men först vill jag få upp alla julsaker. Ska också iväg en sväng och köpa nån julklapp och sen försöka hinna med lite plugg innan sista moderna klassen för denna termin. 
 
En bild på moderna från förra dansuppvisningen. Missa inte dansuppvisningen i helgen, denna termins moderna nivå 3 innehåller bland annat några lyft och ett barn ;) 
 
 
Denna inhandlades på Black Friday då BikBok hade halva priset. Ville ha den här jackan redan förra året men då var de slutsålda, i år fick BikBok in dom igen och jag lyckades få den till halva priset, 400kr istället för 800kr. Bless Black Friday.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0