It's that time of the year again

Ca 1,5 vecka kvar till jul! Idag hade jag tänkt städa av och sedan ta fram julgranen! Vanligtvis brukar jag vänta med det till några dagar innan jul men jag älskar julgranar och man har den uppe så kort tid egentligen så varför inte ta fram den lite tidigare än vanligt? Blir dessutom perfekt att lägga alla julklappar under granen. Ska slå in några fler idag också, snart klar med alla julklappar. Ute i god tid med allt den här julen känner jag.
 
Utöver det blir det plugg, så in i norden tråkigt och ointressant men uppgiften ska lämnas in idag så det måste göras, suck. Har inte alls skjutit upp det i två veckor. Hatar verkligen att skriva inlägg på massa krångliga frågor och sen behöva kommentera andra studenters inlägg, sorry men jag lär mig noll av det. Man skriver bara en massa skit bara för att man måste. Blir mer en påhittad novell än ett riktigt "detta har jag lärt mig"-inlägg. Kan högskolorna snälla ta hjälp av Svenska Gymnastikförbundet med att utforma kurser på ett intressant och lärorikt sätt. Kursen i hopp och volt var den mest intressanta, lärorika kursen jag gått på flera år, och då är ändå det jag läser i högskolan något jag egentligen faktiskt älskar och är intresserad av. Tyvärr har högskolan en fantastisk förmåga att göra något intressant totalt ointressant och verkligen ta död på ens intresse. Jag känner att alla år jag har läst nu har varit helt värdelösa och bortkastade, och jag är mer förvirrad och lost än någonsin.
 
Sophias hår här alltså, saknar mitt långa hår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0