One choice can change you - forever.

Sen igår är jag numera timvikarie på förskolan, ska bli så kul att få komma ut och jobba lite och dessutom så skönt att få in lite extra pengar. Hur jag ska hinna med heltidsstudier, jobb, dans, gymnastik och övrig träning är en annan femma. En dag i taget, helt enkelt. 
 
Snart ska jag iväg till gymmet efter typ 2 veckors uppehåll på grund av sjukdom. Man blir så sjukt sugen på godis och skit när man inte gymmar, allvarligt talat. Så onyttigt som jag ätit de senaste 2 veckorna, så onyttig har jag inte varit på månader. Inte hållbart. Satt och kollade igenom lite bilder igår och hittade några "före" bilder, innan jag började gymma och äta mer hälsosamt. Jämförde med nya bilder och man ser skillnad alltså. Jag tänker lägga upp dom, bara för att peppa mig själv till att köra igång stenhårt igen.
 
Före.
 
 
Nu. En bit kvar, så jag är inte "klar". 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0