Don't let them break your stride

Vissa dagar är fruktansvärt bra. Som denna. Fick tillbaka resultaten på allt plugg jag har gjort de senaste 2-3 veckorna. Tentorna i etologi och farmakologi är båda godkända och högsta betyg på uppsatsen i patologi om MS om jag fixar kompletteringarna som bara bestod av några små ordändringar hit och dit som tar 3 minuter att fixa. Dessutom är labrapporten i fiskfysiologi godkänd och högsta betyg på anatomitentan med nästa alla rätt. En godkänd tenta i etologin betyder dessutom att den kursen är godkänd och klar vilket jag behövde för att bli antagen till en fortsättningskurs i etologi som jag har sökt nu till vårterminen. Och jag blev antagen till den kursen jag verkligen ville gå, Djurparker i dagens samhälle.
 
Gymnastiken började igen i måndags, det gick superbra med barnen och så kul att träffa Lina och Cissi igen. Den här terminen ska jag dessutom vara hjälplärare på dansstudion igen. Ska bli sååå kul. 
 
Gårdagen spenderades med att läsa klart Divergent och börja på Insurgent, samt läsa lite till tentan på fredag. Superskönt med en lugn dag. Idag blir det plugg, läsa Insurgent, jympa medel på Friskis, försöka få tag på mitt CV på min andra dator där skärmen har gett upp och kolla på skydd och sportarmband till min nya mobil.
 
Det går bra nu. Fruktansvärt bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0