Eat sleep breathe dance, repeat.

Biljetter till Alesso köptes igår, så pepp. Ska bli så kul att gå på en sån konsert, och dessutom Alesso med fina vänner. 25 april, känns nära men ändå långt bort. Vad som dock är nära är helgen i Stockholm, nästa helg woop woop. Ser verkligen fram emot det. Hoppas och tror att veckan kommer gå snabbt, dans och gymnastik från 14.50 - 20.00 imorgon, gymnastik på måndag, dans på tisdag, hjälplärare på dansstudion på onsdag, dans på torsdag, och på fredag åker jag. Mellan all dans och gymnastik ska jag hinna med gymmet och plugg. 
 
De senaste dagarna har jag verkligen känt att jag kan nog inte tacka dansen nog. Man lär sig så fruktansvärt mycket om sig själv. Fick höra tidigare i veckan att jag måste tänka på att ha ett neutralt, öppet ansikte. Insåg då att jag nog alltid har ett ganska stängt ansikte och inte alls öppen för omgivningen och andra människor, och så vill jag inte ha det, så nu är det någonting jag har börjat tänka på en del. Och något som jag har sagt förut, men som tåls att sägas igen, är så glad över alla fina människor jag tränar med. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0