I'm gonna love you until you hate me

Plugg, plugg, plugg. Har idag och två dagar till på mig att skriva klart hemtentan i etologi som jag gjort 2/6 frågor på och uppsatsen om MS som jag har fixat 2/5 på. Har dock lånat en bok om MS från biblioteket idag så den lilla uppsatsen ska nog gå snabbt att skriva nu. Lite små stressad men ändå glad just nu, mest för att schemat för dansen har kommit upp och jag hinner med street, feminine vibe och gymnastik på söndagar. Så taggad för att börja dansa street igen. Jag har dessutom fått ganska härliga resultat på kroppen efter allt tränande och kosttänk och biljetten till Bråvalla i sommar är köpt. Woop woop. Måste verkligen försöka att inte låta allt negativt och all stress komma åt mig. Think positive. Nyårslöfte? 
 
Nu ska jag dessutom byta abonnemang från 3 som ska fixas imorgon, dock har jag tre månaders uppsägningstid innan mitt nya abonnemang hoppar igång. Ett nytt abonnemang som ligger på nästan samma pris som mitt nuvarande men som jag får så mycket mer utav. Så skönt. Känns verkligen som om jag kastar pengar i sjön med det abonnemang jag har nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0