One choice can destroy you

Var hos läkaren i Falun idag, tillbaka på 3 månaders antibiotika. Oh joy. Jag som är så förtjust i antibiotika. Eller inte alls. Inte det minsta. Men nu vill jag bli av med detta elände. På bussen hann jag iaf plugga klart till tentan imorgon så nu hinner jag iväg och dansa på Friskis, woop woop. 
 
En BTS-video av Insurgent släpptes igår. "In Divergent, we created a world. In Insurgent, we're gonna tear it up." Så pepp för denna film med så många av mina favoritskådespelare. Och boken är så bra, Veronica Roth har blivit en av mina favoritförfattare. Jag älskar när historien är oförutsägbara, och det har hon lyckats med. 
https://www.yahoo.com/movies/insurgent-blows-up-in-exclusive-108084477892.html?soc_src=mags&soc_trk=copy
 
 
 
 
 
 
Amity.
 
Candor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0