Sheo

Att skriva en tenta online en lördag kändes mindre kul, men med tanke på vädret var det kanske lika bra. Full snöstorm. Men nu är tentan avklarad, inlämnad och förhoppningsvis godkänd. Nu är snart alla höstkurser avklarade och jag känner mig faktiskt lite pepp på vårterminen, framför allt om jag kommer in på den kursen jag verkligen vill gå. Det kommer bli ännu mer fullt upp än förra terminen, hur det ska gå ihop vet jag inte, men en dag och en vecka i taget. 
 
På måndag börjar gymnastiken och min lilla dans/fristående jag har gjort ska barnen göra på uppvisningen i mars. Kände att jag nog kanske behöver tänka igenom det en gång till om den ska visas upp på en uppvisning haha. 
 
Så pepp för denna film. Dock stör jag mig på hon som intervjuade. "12-åringar" smh. Dom flesta som gillar Divergent är i 20-årsåldern haha. Get your facts straight, lady. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0