I got pride you can't hold your breath

Den här veckan har gått så sjukt snabbt. Jobbat hela veckan 7-16, och jag trivs så bra alltså. Det kändes inte ens jobbigt att åka iväg till jobbet. Jag gillar verkligen att det är lite varierande arbetsuppgifter och inte samma sak dag ut och dag in. Så skönt, för jag lessnar verkligen när det är samma sak varje dag. 
 
Idag passade jag på att sova ut lite, sen träffade jag Mickan en sväng innan det blev en promenad runt Sportfältet i mina nya löparskor. Testade att använda Runkeeper, en promenad gör mer än vad man tror alltså. Blir definitivt mer promenader framöver. Bra musik och en powerwalk är så härligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0