Only know you love him when you let him go

Den här dagen har bara varit allmänt seg, förutom en sväng till stan tidigare har jag bara suttit och kollat på Arrow hela dagen. En av mina standarddagar egentligen. Umgås sällan med folk vilket börjar bli sjukt deprimerande. Väldigt sällan nån hör av sig till mig och jag kanske är dålig på att höra av mig till folk, men alltid när jag gör det får man antingen inget svar eller bara att personen är upptagen på annat håll, så jag har gett upp lite. Är man verkligen så jobbig att umgås med. Ska dock försöka ändra på det, genom att försöka ändra mitt liv. Har lite planer för framtiden som bland annat innebär att flytta från Borlänge. Ny plats, nya människor, nytt liv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0