Fragments of what used to be

Denna vecka har varit så bra so far. Jobb i måndags 7-11 på Bokus, sen spenderade jag resten av dagen med att bara ta det lugnt och kolla på Chicago PD. Fixat lite plugg och imorgon blir det jobb igen 7-11 på Bokus. Jag ser fram emot att jobba imorgon och det är en underbar känsla. Jobb för mig har varit förenat med ångest och sömnlöshet i flera år nu, så det är så skönt att jag inte känner nån ångest över imorgon och att jag till och med ser fram emot det. Håll tummarna för att detta får hålla i sig <3 
 
Imorgon efter jobb blir det plugg och sen blir det ledarträff på O'Learys för bowling och mat med gymnastiken, ska bli så kul. Fredag lite firande och sen blir det bio nån dag framöver. Ska få in lite gym också. Och snart bara en vecka kvar till Summerburst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0